Αγία Άννα, ο kid-friendly προορισμός της Βόρειας Εύβοιας

Εύβοια | Προορισμός για οικογενειακές διακοπές

Η Εύβοια είναι ένα νησί που επισκεφτήκαμε για πρώτη φορά και έτσι όλες οι αισθήσεις μας ήταν ανοιχτές για να ανιχνεύσουμε το μέρος και να βιώσουμε λίγη από τη μαγεία του. Επισκεφτήκαμε μόνο το βόρειο μέρος του νησιού. Η Βόρεια Εύβοια είναι ένας μικρός παράδεισος του ταξιδιώτη καθώς έχει καταρράκτες, προσκυνήματα, μουσεία, υπέροχες βουνίσιες ή παραθαλάσσιες διαδρομές, παραλίες και όσα μπορείς να χωρέσεις σε μια ταξιδιωτική ατζέντα.

Στη Βόρεια Εύβοια δε θα βαρεθείς ποτέ καθώς υπάρχουν δεκάδες λόγοι για να βγεις από το δωμάτιό σου και να αποτραβηχτείς από την παραλία. Αυτό στη δική μας περίπτωση ήταν εξαιρετικά δύσκολο, καθώς μείναμε σε δύο από τα πιο kid-friendly καταλύματα του ελληνικού χάρτη: το Thalatta Seaside Hotel, το οποίο έχει διακριθεί στα tourism awards με βραβείο για τον οικογενειακό του χαρακτήρα και στο Club Agia Anna, το νούμερο ένα οικογενειακό Camping στην Ελλάδα, το οποίο εκτός από σκηνές, τροχόσπιτα και αυτοκινούμενα, περιλαμβάνει ακόμα ξενώνες, bungalows, studios, yurts, και cabanas. Αυτό όμως που ενδυναμώνει τον Kid-friendly χαρακτήρα τους είναι τόσο οι εγκαταστάσεις για τα παιδιά όσο και το πρόγραμμα εμψύχωσης* που προτείνει- με δεκάδες καθημερινές δραστηριότητες για μικρά και μεγάλα παιδιά! Η διαμονή μας και στα δύο ήταν πραγματικά απολαυστική!

Το πρόγραμμά μας:

• Μέρα πρώτη

Ξεκινήσαμε από Θεσσαλονίκη το πρωί και κάναμε μία στάση στα Τέμπη, όπου επισκεφτήκαμε το εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής. Αξίζει σίγουρα μια στάση εκεί. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς τη Γλύφα, πήραμε το καράβι και περάσαμε απέναντι, στον Αγιόκαμπο (χρήσιμη πληροφορία: κόστος μετακίνησης 18€ για δύο ενήλικες και ένα μικρό αυτοκίνητο, 25′ η διαδρομή).

Η καλύτερη διαδρομή για να φτάσεις στην Αγία Άννα είναι μέσω Αιδηψού και Λίμνης, συγκράτησέ τα και τα δύο γιατί αξίζει να τα επισκεφτείς. Η διαδρομή από την Αιδηψό ως το χωριό Λίμνη  είναι πραγματικά μοναδική, χωμένη μέσα στο πράσινο του βουνού και το μπλε της θάλασσας, ενώ το χωριό Λίμνη είναι από τα πιο γραφικά και όμορφα του νησιού. Εμείς την επισκεφτήκαμε την πρώτη μέρα, για φαγητό στο μεζεδοπωλείο Πλάτανο (με bonus επιδόρπιο υπέροχους και λαχταριστούς λουκουμάδες!). Η καταρρακτώδης βροχή δε μας επέτρεψε να περπατήσουμε στα σοκάκια του αλλά είχαμε την ευκαιρία να ξαναδούμε το χωριό την ημέρα της επιστροφής.

• Μέρα δεύτερη

Ξεκινήσαμε τη μέρα μας με πρωινό λαχταριστό και κάναμε τα πρώτα πλάνα για τις ημέρες που θα ακολουθούσαν.

Κατευθυνθήκαμε προς το Προκόπι, όπου βρίσκεται ο ναός του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου και στη συνέχεια επιστρέφοντας προς την Αγία Άννα κάναμε μια στάση για φρούτα και πικνικ στον Μεγάλο Πλάτανο, δίπλα στο ποτάμι (είδαμε τόσες λιβελούλες!) Φυσικά δεν παραλείψαμε να επισκεφτούμε και το Φαράγγι του Αράπη_ Μπουλοβίναινας. Καθώς έχει περπάτημα θα ήταν καλό να αποφύγετε τις πολύ ζεστές ώρες της ημέρας!

Περάσαμε από το χωριό Στροφυλιά και το Κυμάσι, από όπου φεύγει από φέτος (2014) καράβι για Σκιάθο και Σκόπελο. Αν είχαμε περισσότερο χρόνο σίγουρα θα κάναμε μια εκδρομή στην Σκόπελο!

Το απόγευμα μπορείτε να το αφιερώσετε στην παραλία της Αγίας Άννας με τα βαθιά μπλε νερά, ή αν μείνετε στο Thalatta τότε επιλέξτε την πισίνα του ξενοδοχείου ή κάποιο από τα Kid friendly σημεία του όπως το μαγικό δάσος, την παιδική χαρά ή την πρώτη beach library ξενοδοχείου!

• Μέρα τρίτη

Το πρωί μετακομίσαμε στο Club Agia Anna μερικά μέτρα πιο κάτω. Ο λόγος ήταν ότι θέλαμε να ζήσουμε την εμπειρία διαμονής σε yurt** αλλά και να περάσουμε μερικές ημέρες σε αυτό το camping για το οποίο είχαμε ακούσει τόσα πολλά σχετικά με την οικογενειακή του ταυτότητα.

yurts_main_0

Αν και την πολυτέλεια του ξενοδοχείου δύσκολα την αποχωρίζεσαι, εντούτοις η διαμονή στη φύση είναι κάτι το μοναδικό, ειδικά για εμάς τους ανθρώπους της πόλης. Το yurt συνδυάζει τις ανέσεις του δωματίου και την χαλαρωτική επαφή με τη φύση και αποτελεί κατά τη γνώμη μου μια ξεχωριστή πρόταση διακοπών! η Ολυμπία ακόμα αρνείται να πειστεί ότι το σπίτι μας είναι αυτό στη Θεσσαλονίκη!

Η μέρα συνεχίστηκε με πολλές ακόμα εικόνες!  Με προορισμό τους καταρράκτες του Δρυμώνα περάσαμε από την Κερασιά όπου υπάρχει το Μουσείο Απολιθωμένων Θηλαστικών (δε μας ενθουσίασε ιδιαίτερα). Η διαδρομή για τους καταρράκτες είναι μαγική, η φύση σε συνεπαίρνει. Να πάρετε οπωσδήποτε μαζί σας πετσέτα για ένα παγωμένο μπάνιο στις βάθρες που σχηματίζονται αλλά και μια κουβερτούλα του πικ νικ για να χαλαρώσετε στο τοπίο!

Στη συνέχεια μπορείτε να επισκεφτείτε τη Μονή του Οσίου Δαυίδ και να επιστρέψετε στην Αγία Άννα μέσα από μια πανέμορφη διαδρομή!

• Μέρα τέταρτη

Επισκεφτήκαμε το Δασικό Χωριό Παππάδες, στο οποίο υπήρχαν κάποια ζωάκια και μία παιδική χαρά. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στην παραλία των Βασιλικών, το Ψαροπούλι. Άλλες όμορφες παραλίες που υπάρχουν στην ανατολική μεριά του νησιού είναι τα Ελληνικά και το Αγριοβότανο. Την ημέρα μπορείτε να κλείσετε με μπάνιο στην πισίνα / θάλασσα & κουκλοθέατρο στο Club Agia Anna!

• Μέρα πέμπτη- αυτή της επιστροφής

Μέσω Λίμνης κατευθυνθήκαμε προς τη Μονή Γαλατάκη. Μια πανέμορφη διαδρομή παράλληλα με τη θάλασσα, μέσα στα πεύκα και τις ελιές που αξίζει να δείτε. Η Μονή είναι ανοιχτή από τις 9-12 και από τις 5-8 (καλοκαιρινό ωράριο). Στη διαδρομή θα δεις παλιά αρχοντικά, μικρές και σκιερές παραλίες, παιδική χαρά, δυο τρεις ταβέρνες και καφενεία. Άξιζε η παράκαμψή!

Επόμενη στάση ήταν η Λιχάδα και τα Λιχαδονήσια. Λένε πως είναι οι Σευχέλλες της Ελλάδας. Δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο (γιατί άλλωστε σαν την Χαλκιδική δεν έχει). αλλά η παραθαλάσσια διαδρομή σίγουρα θα σας εντυπωσιάσει! Από την Αιδηψό ως τον Άγιο Γεώργιο είναι περίπου 25 χιλιόμετρα, μέσα από στροφές. Καταλήξαμε για μπάνιο στον Κάβο. Από εκεί αλλά και από τον Άγιο Γεώργιο μπορείς να πάρεις καραβάκι για τα Λιχαδονήσια, κάτι που εμείς δεν κάναμε καθώς η ώρα ήταν περασμένη και είχαμε πολύ δρόμο για τη Θεσσαλονίκη! Στη Γιάλτρα (στη διαδρομή για Κάβο) μπορεί κανείς να επισκεφτεί το Οινοποιείο Βρυνιώτη.

Χρήσιμες Ιστοσελίδες:

Δρομολόγια Ferry για Γλύφα: www.ferriesglyfa.gr

Για ιππασία στη Βόρεια Εύβοια: www.northeviaguide.gr

Για kite, subwing, s.u.p: www.kitesguru.gr

Εύβοια | Προορισμός για οικογενειακές διακοπές

* Το πρόγραμμα της ψυχαγωγικής ομάδας περιλαμβάνει παιχνίδια εμπνευσμένα από πειρατές, στρουμφάκια, ινδιάνους, ομαδικά παιχνίδια στην πισίνα, καλλιτεχνικά εργαστήρια, παιχνίδια στις παιδικές χαρές, τουρνουά, εκδρομές στη φύση και πολλά άλλα!

**Τις πρώτες «γιούρτες» τις εμπνεύστηκαν οι νομάδες Μογγόλοι στον 13 και 14ο αιώνα, προσπαθώντας να δημιουργήσουν μια ελαφριά, μεταφερόμενη και ταυτόχρονα στιβαρή κατασκευή, την οποία θα μπορούσαν άνετα να στήσουν ένα βράδυ μέσα στην σιβηρική στέπα για να δημιουργήσουν ένα πρόχειρο σπιτικό, και την επομένη το πρωί να την ξεστήσουν και πάλι και να συνεχίσουν το ταξίδι τους. Οι πρώτες γιούρτες ήταν φτιαγμένες από πρωτόγονα υλικά, κλαδιά δέντρων, σκοινιά και χαλιά ή άλλα υφάσματα που είχαν πρόχειρα οι νομάδες Μογγόλοι. <πηγή: www.yurts-hellas.gr>

| Προορισμός για οικογενειακές διακοπές

Στη γέφυρα για  την Αγία Παρασκευή στα Τέμπη.

Εύβοια | Προορισμός για οικογενειακές διακοπές

πόση λάμψη στα μάτια για τη νέα εμπειρία!

κακοκαιρία στο χωριό Λίμνη. Τα αναπάντεχα της εκδρομής!

Στην Αιδηψό

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Για Φρούτα στον Γιώργο κοντά στον Πλάτανο, στο δρόμο για το Προκόπι

strike a pose

Όσιος Δαυίδ

εκκλησάκια ξεφυτρώνουν παντού!

Προς το φαράγγι της Μπουλοβίναινας

Στους καταρράκτες του Δρυμώνα. Οι ξένοι γνωρίζουν καλά τα μυστικά της Ελλάδας.

Στη Μονή Γαλατάκη. Αξίζει μια μικρή παράκαμψη για να τη δεις!

Εύβοια | Προορισμός για οικογενειακές διακοπές

«Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι. Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις.» Οδυσσέας Ελύτης

Θέα από το Ψαροχώρι Άγιος Γεώργιος

πουά και θάλασσα. κλασικές αξίες.

Εύβοια | Προορισμός για οικογενειακές διακοπές

Μαμά και κόρη. Περάσαμε υπέροχα! (πότε θα ξανάρθουμε μαμά;)

ΥΓ: δες και αυτό το υπέροχο φωτογραφικό αφιέρωμα του 365daysofbliss για το Club Agia Anna

Κουβέντες

• Ηλίας Βρούχος

Μείνετε μακριά αν θέλετε να μπορείτε να κοιμάστε. Δεν τηρούνται οι ώρες κοινής ησυχίας . Πολύ φασαρία από κάποιες παρέες έως τις 6 το πρωί. Οι security που έρχονται κατόπιν τηλεφωνήματος , δεν επιβάλουν την κοινή ησυχία . Επίσης οι ταινίες που προβάλλονται είναι ποιότητας torrents. Απαράδεκτο … πήγαινα 3 χρόνια και δεν πρόκειτε να ξαναπάω. ΜΑΚΡΙΑ…

• ολγα κ

Ιωάννα ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Θελω να ρωτησω πόσο χρονων είναι η κορη σου κι αν πιστεύεις πως με την δικη μου διχρονη θα μπορούσαμε να περάσουμε καλά στην Αγία Άννα.

• Ιωάννα

Γεια σου Όλγα! εμείς πήγαμε πέρσι, όταν δηλαδή η Ολυμπία ήταν 2,5 χρονών άρα φυσικά και μπορώ να στο προτείνω. Βέβαια ταξιδεύουμε από τότε που η Ολυμπία ήταν βρέφος, δλδ θα σου απαντούσα θετικά για οποιοδήποτε ηλικία. Εμείς από Θεσσαλονίκη κάναμε αρκετά χιλιόμετρα και ήταν κάπως «κουραστικά» αλλά πιστεύουμε πως αυτό είναι μέρος του ταξιδιού. Με λίγα λόγια, ΝΑΙ, να πάτε! :)

• My Lovable Baby

Πολύ χρήσιμες πληροφορίες για μία εκδρομή που σκεφτόμαστε να κάνουμε στη βόρεια Εύβοια. Το απόλαυσα το άρθρο, πραγματικά. Ευχαριστούμε!

• Ιωάννα

Ασπασία χαίρομαι πάρα πολύ και φυσικά εύχομαι να πραγματοποιήσετε το ταξιδάκι σας και να περάσετε τέλεια! Φιλιά πολλά!

• Στέλλα

Ιωάννα μου χαίρομαι που περάσατε όμορφα και που παρακινείς τόσο γλυκά όλους εμάς.
    Να είναι η ζωή σας ταξιδιάρικη!

• Maria

Τί υπέροχες φωτογραφίες Ιωάννα μου!!! Τα γελαστά ματάκια είναι η ωραιότερη φυσικά, αλλά το τοπίο δεν υστερεί και πολύ… Σημείωσα ήδη όλα όσα πρέπει να πάω τα παιδιά να δουν! Σας φιλώ!

• Ιωάννα

Μαρία μου να πάτε! να πάτε και να περάσετε υπέροχα! και φυσικά να μοιραστείς και τις δικές σας εντυπώσεις! φιλιά πολλά!

• Ζωή

Τί όμορφα! Σαν να ταξιδέψαμε κι εμείς μαζί σας! Η τελευταία φωτογραφία είναι απλά καταπληκτική!

• Ιωάννα

Ζωίτσα μου! πολύ χαίρομαι αν κάτι μεταφέραμε από αυτό το ταξίδι μας. ήταν πολύ ωραία! και απόλυτα kid-friendly :)

Αφήστε ένα μήνυμα, μοιραστείτε τις εμπειρίες σας.